Şağlıkçılar Meslek Kahvaltısı
- Ardeşenliler Derneği
- 16 Şub 2024
- 1 dakikada okunur

İstanbul Ardeşenliler Derneği olarak, gelenekselleşen meslek kahvaltıları etkinliğini düzenledik. Dernek başkanımız Sn. Adem Akbeniz yaptığı konuşmada, geleneksel olarak yaptığımız mesleki grup kahvaltısını bu ay da İstanbul’daki Ardeşenli sağlıkçılarla devam ettik. Kahvaltımıza katılan çok değerli abim Dr. Lütfü Çırakoğlu, İstanbul il sağlık müdürümüz Kemal Memişoğlu ve desteklerini hiç esirgemeyen Beyoğlu belediye başkanımız Haydar Ali Yıldız beye de ayriyeten yönetim kurulu adına çok teşekkür ediyorum güzel bir etkinlik oldu,dedi. Ardından sözü alan Beyoğlu belediye başkanımız Sn. Haydar Ali Yıldız şunları ekledi, Rize Ardeşenli, sağlık sektöründe görevli kardeşlerimizle bir araya geldik. Sağlığımız için fedakarca görev yapan tüm kardeşlerimize kolaylıklar diliyor, Rizeli hemşehrilerime selamlarımı iletiyorum, dedi.















Yorumlar