Ardeşenliler Derneği'nden Kahvaltı Etkinliği: Dayanışma ve Sohbet Dolu Bir Gün
- Ardeşenliler Derneği
- 2 Tem 2024
- 1 dakikada okunur

Ardeşenliler Derneği, 18 Haziran 2024 tarihinde Ardeşen'de düzenlediği kahvaltı etkinliğiyle bir araya geldi. Etkinlik, Ardeşen Belediyesi'ne ait Taş Konak Cafe'de gerçekleştirildi. Ardeşen Belediye Başkanı'nın desteğiyle düzenlenen bu özel gün, şehrin önemli isimlerini ve gençlerini bir araya getirdi.
Kahvaltı etkinliğine Ardeşen Belediye Başkanı Enver Atagün, DOKAP Başkanı Hakan Gültekin, Dernek Başkanımız Adem Akbeniz, CHP İlçe Başkanı Faruk Buçan, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yönetim Hizmetleri Genel Müdürü Erol Ökten, Muhtarlar Derneği Başkanı Kenan Çavuşoğlu ve çok sayıda Ardeşenli genç katıldı. Katılımcılar, kahvaltı eşliğinde hoş sohbetler edip, dayanışma ruhunu pekiştirdiler.

Dernek Başkanımız Adem Akbeniz, etkinlikte yaptığı konuşmada, bu tür organizasyonların toplumumuzun birlik ve beraberliğini artırmada ne kadar önemli olduğunu vurguladı. Katılımcılar, etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirirken, gelecek etkinlikler için de heyecanlarını paylaştılar.

Bu anlamlı etkinliğin gerçekleşmesine katkıda bulunan Ardeşen Belediye Başkanı'na ve tüm katılımcılara teşekkür ederiz. Ardeşenliler Derneği olarak, bu tür organizasyonlarla toplumumuzu bir araya getirmeye devam edeceğiz.





Yorumlar