top of page

Ardeşenliler Derneği'nin Geleneksel Kahvaltısında Belediyecilerle Buluşma


Ardeşenliler Derneği’nin düzenlediği geleneksel kahvaltı etkinliği, birbirinden değerli katılımcıların konuşmalarıyla anlam kazandı. Birlik ve beraberlik ruhunu vurgulayan bu özel buluşmada, önemli mesajlar verildi.


Ardeşen Belediye Başkanımız Sayın Enver Atagün, Ardeşen’in geleceğini güçlendirecek stratejik adımlara dikkat çekti. Vatandaşlardan ikametgahlarını Ardeşen’e taşımalarını isteyerek, bu sayede ilçenin devlet nezdinde elinin güçleneceğini belirtti. Ayrıca bazı bölgelerde başlatılan yol çalışmaları ile altyapı projelerinin devam ettiğini ifade eden Atagün, bütçe oluşturmak ve kaynak sağlamak adına micir ve beton tesislerinin verimli şekilde kullanıldığını ve bu tesislerin ilçeye gelir sağladığını vurguladı. İlave olarak, KöyDES projeleri kapsamında alınan ihalelerle ilçeye daha fazla hizmet getirildiğini belirtti.



Rize CHP Milletvekilimiz Sayın Tahsin Ocaklı, dayanışma ve birlik mesajlarıyla etkinliğe anlam kattı. Hemşehrileriyle bir arada olmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Ocaklı, Ardeşen’e yönelik projelerden bahsetti.


Beyoğlu Belediye Başkanımız Sayın İnan Güney, İstanbul’da sıkça karşılaşılan kapalı otopark ve kapalı pazar yeri sorunlarını gündeme getirdi. Bu alanların halkın ihtiyaçlarına uygun şekilde iyileştirilmesi gerektiğini belirten Güney, ayrıca bazı alanların hızlı bir şekilde cep otogarlarına dönüştürülmesinin önemine dikkat çekti. Halkın günlük yaşamını kolaylaştıracak bu tür projelerin hızla hayata geçirilmesi gerektiğini vurguladı. Bunun yanı sıra, Güney sivil toplum kuruluşlarına gerçekleştirdiği ziyaretlerin önemine değinerek, STK’ların toplum için oynadığı aktif rolü desteklemeye devam edeceğini ifade etti.



Şişli Belediyesi STK’lar Daire Başkanı Sayın Osman Çaylak, sivil toplum kuruluşlarının önemine vurgu yaparak, Ardeşenliler Derneği’nin bu konudaki başarılı çalışmalarını övdü.


İBB Başkan Danışmanı Sayın Adem Kuyumcu, İstanbul’daki Ardeşenlilerin birlik ve beraberlik içerisinde olmasının önemini vurguladı. Ayrıca derneğin düzenlediği etkinliklerin İstanbul kültürüne katkı sağladığını belirtti.


İBB Spor Dairesi’nden Sayın Adem Yanıkoğlu, gençlere yönelik spor projelerinin önemini ve bu tür etkinliklerin gençleri desteklemedeki rolünü paylaştı.


Son olarak, Adli Tıp Kurumu Başkanı Sayın Hızır Aslıyüksek, böyle bir organizasyona katılmaktan onur duyduğunu dile getirerek, Ardeşen'in kültürel mirasına sahip çıkan herkese teşekkür etti.


Ardeşen’in geleceğine ışık tutan bu anlamlı buluşmada verilen mesajlar, hemşehrilerimiz arasında güçlü bir dayanışma köprüsü oluşturdu. Katılımcılara ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyor, nice güzel etkinliklerde yeniden bir araya gelmeyi diliyoruz.




 
 
 

Yorumlar


bottom of page