Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü Saygı ve Özlemle Anıyoruz
- Ardeşenliler Derneği
- 10 Kas 2024
- 1 dakikada okunur
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu, eşsiz liderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ü, vefatının yıl dönümünde minnet, saygı ve özlemle anıyoruz. Bizlere bıraktığı emanetleri yaşatmak ve geleceğe taşımak en büyük sorumluluğumuzdur. Atatürk'ün izinde, O'nun değerlerine sahip çıkarak ülkemize hizmet etmeye devam edeceğiz.





Yorumlar