Mimar ve Mühendisler Meslek Kahvaltısı
- Ardeşenliler Derneği
- 10 Şub 2024
- 1 dakikada okunur

İstanbul’daki Ardeşenli Mimar ve Mühendisler, meslek kahvaltısında bir araya geldiler. Düzenlenen kahvaltı etkinliğinde mimar ve mühendisler, öğrencilerle bir araya gelip bilgi alışverişinde bulundular. Dernek başkanımız Sn. Adem Akbeniz yaptığı konuşmada ''Hoş bir sohbetle sonlandı gelen ve emeği geçen herkese ayrıca yönetimime teşekkür ediyorum. Her zaman her kesimden Ardeşenlinin katılımlarını bekliyorum.'' dedi.















Yorumlar