Ardeşenliler Derneği Yönetim Kurulu, İçişleri Bakanlığı’nın Suç ve Mücadele Kahvaltı Programına Katıldı
- Ardeşenliler Derneği
- 7 Eki 2024
- 1 dakikada okunur

Ardeşenliler Derneği yönetim kurulu olarak, İçişleri Bakanlığı tarafından düzenlenen ve suçla mücadeleye yönelik önemli konuların ele alındığı kahvaltı programına katıldık. Programda, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya da katılım göstererek suçla mücadelede alınan tedbirler ve yeni uygulamalar hakkında bilgilendirmelerde bulundu.

Bakan Yerlikaya, ülke genelinde güvenlik güçlerinin başarılarını vurgularken, vatandaşların da bu süreçte iş birliği ve duyarlılık göstermesi gerektiğini ifade etti. Suç oranlarını azaltmaya yönelik yürütülen projelerden ve özellikle yerel toplulukların bu konudaki katkılarından bahsetti.
Ardeşenliler Derneği olarak, toplumumuzun huzur ve güvenliği için yapılan çalışmalara her zaman destek verdiğimizi bir kez daha ifade ettik. Topluluklarımızı koruyan bu tür girişimlerde yer almak, derneğimizin öncelikli hedeflerinden biri olmaya devam ediyor.











Yorumlar