Emek Hotel Sahur Ziyareti
- Ardeşenliler Derneği
- 8 Mar
- 1 dakikada okunur
Ardeşenliler Kültür ve Dayanışma Derneği olarak, sahurda bir araya gelmenin mutluluğunu Emek Hotel’de yaşadık. Bizleri sıcacık bir ortamda ağırlayan, samimiyeti ve misafirperverliğiyle her zaman yanımızda olan Emek Hotel ve sahibi Harun Zeytin’e gönülden teşekkür ederiz.
Lazlar olarak nerede olursak olalım, birbirimize destek olmayı, dayanışmayı hiçbir zaman bırakmadık. İstanbul’a yolu düşen, desteğe ihtiyacı olan herkesin kapısını çaldığı, Lazların adeta bir buluşma noktası haline gelen Emek Hotel’in bu güzel geleneği yaşatmaya devam etmesi bizler için çok kıymetli.
Bu güzel geceyi unutulmaz kılan herkese teşekkür ediyor, Lazların birlik ve beraberliğinin daim olmasını diliyoruz.













Yorumlar