Geleneksek Ardeşenli Mimar ve Mühendisler Kahvaltısı
- Ardeşenliler Derneği
- 23 Nis 2025
- 1 dakikada okunur
Ardeşenli mimar ve mühendisler olarak bir araya geldiğimiz geleneksel kahvaltı etkinliğimizi bu yıl da gerçekleştirdik. Hem hasret giderdiğimiz hem de mesleki paylaşımlarda bulunduğumuz bu güzel buluşmada yine aynı sıcaklık ve samimiyet hakimdi.
Etkinliğimize ev sahipliği sağlayan Dijitalpark Teknokent ve Crea Center’a katkıları için teşekkür ederiz.
Birlikte üretmenin ve dayanışmanın verdiği motivasyonla, Ardeşenli meslektaşlar olarak bu buluşmaları sürdürmeye devam edeceğiz.
Gelecek organizasyonlarda yeniden bir araya gelmek dileğiyle.











Yorumlar